Sidor

lördag 29 juni 2013

Nu är det snart dags att resa bort

Dags för en sommarresa igen. Som vanligt bär det av till öst. Det har blivit en tradition för mig att vstas där. Varmt är det i Ryssland just nu så jag är förberedd på detta.

Vanliogtvis åker jag med SAS men i år blir det med Finnair som gör att jag får en hel eftermiddag i Helsingfors. En trevlig stad som jag besökt flera gånger.
 
Från Helsingfors blir det faktiskt propellerplan. Turboprop som det heter. Flygbolaget FlyBe som  ägs av Finnair.
Men inna det är dags att resa så är det årets stora evenemang i rallycross i Höljes i Värmland. Följer två killar där. Erik Fären och Robin Larsson.
Spännande att få se hur de sköter sig på hemmaplan.
Sedan har EM-serien uppehåll till slutet av augusti.
Efter Höljes försvinner jag utomlands så det ska bli skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar